دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بانک اطلاعات فراساحل

نام شرکت شرکت فنی مهندسی پارسیان تراش صنعت
زمینه فعالیت حفاظت كاتدی و كنترل خوردگی
وب سایت http://www.pts.ir
پست الکترونیک Info@PTS1.ir
شماره تماس 021-22771865
شماره فکس 021-36426234-6
آدرس تهران. خیابان پاسداران. بوستان 7 شماره 167 واحد 404
توضیحات

ورود به صنعت ساخت و تولید قطعات فلزی صنعتی سال ها قبل از تشکیل شخصیت حقوقی کنونی و با اشتغال قدیمی ترین مدیر و موسس این شرکت به فعالیت های این حوزه در سال 1343 آغاز شد. به تدریج و با گسترش زمینه های کاری و افزایش تبادلات تجاری و مالی و هم راستا با نیازهای بازار کار، ادامه فعالیت ها در قالب یک شخصیت حقوقی  اجتناب ناپذیر می نمود. لذا شرکت پارسیان تراش صنعت با مسئولیت محدود و با هدف انجام فعالیت های تولیدی، خدماتی، مهندسی و مشاوره‏ای در زمینه‏های مرتبط با  ساخت قطعات صنعتی، سیستم های اتصال زمین، حفاظت کاتدیک و تجهیزات ضد انفجار به ثبت رسید.
تجارب چند ده ساله مدیران شرکت در ساخت قطعات متنوع و پیچیده از یک سو و نیاز صنایع مختلف کشور از سوی دیگر، زمینه را برای جهت گیری شرکت پارسیان تراش صنعت در ساخت تجهیزات پیچیده تر فراهم کرد و این شرکت با همکاری بهترین مهندسان و متخصصان صنعتی، طراحی، تولید تجهیزات و اجرای سیستم های ارتینگ، صاعقه گیرف جوشکاری احتراقی و حفاظت کاندی را تحت عنوان تجاری PTS آغاز کرد.

شرکت PTS با استعانت از آفریدگار هستی و به پشتوانه چندین دهه تجربه و حضور در صنعت کشور، با در اختیار داشتن تیم مجرب فنی و بهره گیری از برترین متخصصان صنعتی و مدیران اجرایی، محصولات و خدمات خود را به پروژه ها و واحدهای صنعتی کشور ارائه می کند. در اختیار داشتن تیم 70 نفره از بهترین مدیران و متخصصان و تکنسین های این حوزه همراه با امکانات و ماشین آلات مدرن که در فضای صنعتی 1200 متر مربع در شهرک صنعتی عباس آباد تجهیز شده است، این شرکت را قادر به ارائه محصولات خود منطبق بر خواست مشتریان و نیاز صنعتی کشور نموده است. 

رتبه بندی ها
تعداد بازدید 658